Tilbage til BHS Ribe

Nyhed G2700E X-tra HD

Giant udvider med yderlig en elektrisk minilæsser.

Tobroco-Giant forsætter med udvidelse af programmet for elektriske minilæssere, sidste år introducerede producenten deres anden fuld elektriske minilæsser Giant G2700E. Tobroco-Giant og den danske importør Brdr. Holst Sørensen arbejder tæt sammen om en fremtid som er drevet af 100% el og ingen emission.

Giant G2700E HD, og G2700E HD X-TRA har som den populære G2700 HD X-TRA 100% differentiale spærre og hjuludveksling. En kraftig køremotor på 13 kW kombineret med hjuludveksling giver maskinen masser af trækkraft. Med 520 Ah Lithium batteri rækker kapaciteten til ca. en dags forbrug.

Ved større belastninger, er der mulighed for at få en hurtig lader, som kan benyttes i pauserne. Maskinen har 3 kørehastigheder 0-5 km/t 0-12 km/t 0-20 km/t.

Der er mulighed for integreret oliekøler til hydraulikolie, der bruges ved hydrauliske redskaber som slagleklipper, kost, osv.

Maskinen er emissionsfri, der gør den ideel til opgaver inden døre, på byggepladser og i byzoner. Samtidigt bidrager den lydsvage driftsmotor til et bedre arbejdsmiljø.

Brdr. Holst Sørensen har allerede modtaget den første model G2700E HD og hos landets Giant forhandlere er det muligt at få mere information og booke demokørsel.